Bu bir kaç haftadır kabızlık sorunumuz var. Açıkçası herşeyine zyağ koyuyorm. Yemekleri hep lifli pırasa kabak vs armut elma yani ne vericeğimi şaşırdm ayrıca demir ilacını da iki günde bir vermeye çalışıyorum ne yapmam lazım köpek dişleri çıkıyor ondan mı acaba