Bebeğim 6 ay 11 günlük ek gıdaya başladık ek gıdaya başlayana kadar hiç kabızlık yaşamamıştık ama şimdi kabız oluyor sadece sabahları tek öğün vermeme rağmen. Ve yedirdikten sonra su içiriyorum. Zeytinyağı da verdim 3-4 gün yapamayınca. Bugün tam 5 seferde tek tek Top gibi çıkardı yavrum. Hepsinde de çığlık kıyamet içim acıdı. Kabız olmaması için ne yapabilirim ki 🥺