Nazturan 7 aylıkken bir dilim ekmek içi kahvaltılara eklenmeye baslaniyordu yanlış hatirlamiyorsam ama ben 9aylikken ekmeği içine bildiğin atiyordum çorbanın suyunu çekmeyecek şekilde ama tok tutacak şekilde diyim.bence ekmeği biraz çoğaltın çünkü karbonhidratta enerjisi için önem taşıyor.