Melek21 Elif1601 nasip olursa Mayıs’ta taşınacağız eşimin iş yeri orada olduğu için Ama bebekle nasıl olacak bilmiyorum
Elif1601 Melek21 ben 7 aylik hamileyken tasindim valla zordu tabiki bizde cok yeniyiz burada. Allah size kolaylık versin😊
Mom981 Guliz21 genesiste şeyhmus bey ve bower Ünal beye götürdük . Daha öncede bi kaç doktora götürdüm ama hiç tatmin olmuyorum tam anlamıyla
mervossssssss Mom981 ikisi de birbirinden betrr serdar bey ozellikle berbat 4 kg dogmus 3. ayinda 7 kilo olan cocuga kilo alimi az diye mama başlayacaktı memorialdaki doktor 6 aylik gibi.bu cocuk bunu hekim demis olamaz dedi
Mom981 mervossssssss siz kimi önerirsiniz peki doktor olarak?1 aydır bebeğimin idrar yolu enfeksiyonu var kilo alımı çok iyi giden iştahlı bir bebekti şuan bulantıdan mama yiyemiyor. Adam akıllı antibiyotik yazan yok kafayı yedirtecekler insana.