Kızlar oğlum 13 aylık dün aksam basladı burun akıntısı ve hapşırık. Serum fizyolojik yaptım bugün 2-3 kere. 9 gibi yatırdım ama rahat nefes alamadığı için uyanıyor sık sık sallıyorum devam ediyor uyumaya. Suanda uyuyor serum fizyolojik yapsam mı sizce yine rahat uyuması için yoksa yoksa sabah mı yapmalıyım bilemedim.