Hazal818 göğüs ucu yarası mı? Okurken bile yutkundum. Tam 4 ay her emzirme de ağladım. Çocuğum kan kusuyordu artık kanıuordu uçları. Yemeden içmeden kesildim. 10 günde 10 kilo verdim. Çok şey denedim ama fayda etmedi. Sezeryan oldum diyordum ki doktor gel birdaha açıcam karnını dese koşa koşa giderim yeter ki bu acım Dinsin derdim. Tam 4 ay sonra yavaş yavaş geçti. Acısız emzirmeye başladığımda sevinçten ağladım bu seferde. Silikon uç çok az fayda ederdi bana. Bi deneyin. İnşallah tez zamanda geçer iyi olursunuz.