Merhaba anneler. Bebeğiniz kaçınca ayda kafasını dik tutmaya başladı. Benim kızım 2 aylık 5 günlük. Kafasını tam dik yapamıyor. Bana göre normal çünkü daha küçük. Ama çevremde bazı insanlar çok yumuşak neden boyle neden dik duramıyor falan diyorlar.😒 Bilgi verir misiniz acaba 😊🙏