Musmus Arkadaşlar bekarken gece yatarken bile sütyen takardim. . Doğum yaptığımdan beri bir kaç ay takamdim emzirme sutyenleri ara ara taktim dışarıya çıkarken ama Suan takamiyorum cok rahatsiz oluyorum bu durumdan takmadigim için sizde de oylemi 😯
Agg0207 Musmus ben hiç takmıyorum canım hamileykende rahatsız oluyordum ve kış mevsiminde pek takmıyorm zaten mont falan oluyo mesela üstümüzde hep .çok rahatsız ediyor birde emzirirken hiç raht olmuyor