Demetkaya Kizlar 2 ay 12 günlük oğlum var kimyon vermemi söyledi da doktor bende tedirginim bi sıkıntı olur my
Asel17 Demetkaya hayır hiçbir sorun olmaz kaynat sende iç bebeğe de ver kızım 5 aylık hala veriyorum çok rahatlıyor
3children1mom Demetkaya Bir çay bardağının yarısı sıcak su bi cay kaşığının ucuyla kimyon koyup demleyin ılıyınca cay kaşığı ile içerebilirsin bisey olmaz gaz sıkıntısı mi var minigin
mihrimahinannesiyim Demetkaya bal gibi verdim vallaji mis gibi gaz cikardi kolik bir bebek idi hic bisi de olmadi kuzum cok sanci cekti yaaa küçücük ömründe 🤭🤭🤭🤭
Annebalisi Ben veriyodum 1 tatlı kaşığı kadar kendimde içiyodum 1 su bardağı demleyip çok faydası oluyodu gaz için.
Kuzeyemre Bende vermiştim çok işe yarıyordu sakinliyordu baya gaz damlalarının içinde de varmış zaten