Kızlar bebeğim doğduğundan beri Mustela Yeni Doğan Konak Önleyici şampuan kullanıyorum.Bebeğim 7 aylık oldu hala aynı şampuanı kullanıyorum.Değiştirmem gerekiyor mu?Yenidoğan şampuanlar ilk aylarda mı kullanılıyor.Ben bittikçe yine aynısından alıyorum da yenidoğan olduğu için aklıma takıldı