Meraklii canım herkes farklı düşünüyor bu konuda. 39. Günde yapmalısın bebeği 40 basmasın dedi ananemler bende kırmadım tüm torunlarını cocuklarını o sekilde yıkamış bende öyle yaptım . 40. Günde de yapabilirisn. Ama 40. Günden sonra yapanı ben hiç duymadım.