Merhaba güzel anneler
Kızım 1 hafta önce çok kötü 3 gün boyunca ateşi çıktı. Antibiyotik kullanmadık ağrı kesicilerle düzeldi. Sonra cildi öyle bir döktü ki anlatamam sanki sıcak su dökülmüş boynun altına ve kalçasının alt tarafındaki kısmına vucudu pütürlü pütürlü oldu. Zaten süt alerjisi de vardı. Viral enfeksiyon, 6.hastalık dediler. Boynunun altındaki kızarıklık ateşten öncede vardı ama ateşten sonra da ilaç kullandık geçmedi Bi türlü cildiye zirtech verdi bide bioderma atopik nemlendirici. Sizlerin bebişleri geçirdi mi bu hastalığı? Ne kullandınız döküntüler oldu mu ne kadar sürede geçti?