Merhabalar. Benim oğlum 1 ay 20günlük ve neredeyse her gün akşamları uyandığında ağlıyor. Emziriyorum, karnına masaj yapıyorum ama çok kısa süre için sakinleşiyor sonra yine ağlıyor. Saat 8-12 arası hep böyleyiz. Siz de de bu durum var mı? N yapıyorsunuz? Veya bir sorun mu var diye bu kadar ağlıyor?