Aynen ara verip başka alternatif yapmak gerek sanırım . Yaklaşık 1 aydır oğlum covid olduğumuzdan beri iştahı kapandı .sadece su ve anne sütü . Sabır dedim . Geçen gün kuzu kıyması karışık çorba yaptım yemedi . Bugün tekrar denedim az da olsa yedi . Sabır ve cesit deneyin derim