elfklhn 3.ve 5.ayda yapılıyor geçen ayın 19unda zam gelmiş 215 ti şuan 267 tl ama kesinlikle yaptırılması gereken bir aşı son zamanlarda çok kişi bu virüse yakalandı ve çok tehlikeli büyük konuşmayayım hiç param olmasın telefonumu satar yine yaptırırdım