ilknurcelik benimde hamileyken yüksek çıktı hep ilaç kullandım binada ilaç yetersiz oldu yükselttiler röntgen falan çektiler doğumdan sonra 1.5 ay sonra gel dedi gidemedim ancak 5 ay sonra dün kan aldırdım bugün sonuçlar çıktı gittim herşey normal sadece d vitamini eksik Çocuğa verdiğin d vitamininden 10 damlada sen iç günde dedi