Slnuyar Merhaba arkadaşlar bebegim bu sekilde 1 haftadir Denemedigim krem kalmadi basiniza geldimi geldiyse nasıl gecti yardimci olurmusunuz
Pepito Slnuyar oksizinc bize cok iyi gelmisti poposundaki pisige İlk 2-3 gun trosyd ile karistirip surdum. Sonra hep oksizinc. Tavsiye ederim.
zeynepela2 Slnuyar bendede aynı sorun vardı boyun ve toto çok pişikti çiş yaparken hep ağlardı . Kırmızı kantoran yağını 3 kere kullandım ve geçti. Pamuğa sürüp pişiğe uyğuladım. Bende sudocrem kullanıyorum memnunum ama çok pişiği geçirmedi
nazanay Slnuyar Alerjik bir sey olabilir mi acaba? Hicbir sey ise yaramadi demissiniz, aklima bu ihtimal geldi.
Pepito Slnuyar kaniyordu hem de poposu cok fena. Ama gecti. Gıdıkta nasil olur bilmiyorum. Umarim ise yarar 🌸
Slnuyar nazanay coklu besin alerjimiz var malesef resmini çekip attim doktora onlinede görüştüm benzemiyor alerjiye dendi alerjiyi tetiklicek biseyde yemedim ki
Helenikom Slnuyar çok geçmiş olsun penaten krem deneyin şuan trendyolda indirimde umarım geçer bir an önce 🙏
Nazli55x Slnuyar giydiği kıyafetleri ne ile yıkıyorsunuz alerji yapmış olabilir mi acaba ?bepanthol de iyi bir kremdir ama bş doktora danışın götürün bence herkes kantoran yağı demiş herşeyi sürmeyin inşallah geçer bir an önce
Slnuyar Nazli55x alerjik deterjanla yıkıyorum anlam vermdm bende tekrar goruscez bu gidisle doktorla çok teşekkür ederim