Ballifindik3324 Arkadaşlar dün idrar tahlili yaptım evde bebeğime hastane götürdüm 3 saat olmuştu yaptırali hafif enfeksiyon cıktı acaba sonuç yanılttı mi?
Bebegimm1 Ballifindik3324 idrar tahlili bende evde yapmistim yarim saat icinde getirmen gerekli demisti yarım saati gecirseydim geçersiz diye tahlili almicaktı siz yine tekrarlayın yanlş sonuç çıkarabilir
Saglikci Ballifindik3324 hayır antibiyotiği kusması enfeksiyon olmaması demek değildir. Ama 3 saatlik idrar yanıltıcı olur bakteri üremesi gerçekleşir. Yaptıktan sonra en geç yarım saat içinde götürmelisiniz
Ballifindik3324 Saglikci bizimki yanılttı ozaman 3 saat falan oldu çünkü boşu boşuna Antibiyotik verdim ya of
Ballifindik3324 Bebegimm1 enfeksiyon cıktı yanlış sonuç mu acaba kafam karıştı benim o idrarı alacam diye bebeğimi üşüttüm 2 ay uğraştım sonunda aldım onunda sonucu yanlış cıktı
Bebegimm1 Ballifindik3324 belki de doğrudur sonuç ama tekrarlamakta fayda var belli bi zman sonra sonuclar yanls cikabiliyor keske size şu vakitte getirin deselerdi can sıkıcı olmş biraz siz tekrar verin derim
Ballifindik3324 Bebegimm1 antibiyotiği kullanıp kullanmamakta kararsizim yinede kullansam olur mu acaba
Bebegimm1 Ballifindik3324 vebal almak istemem söz konusu bebek sonuçta hastaneyi arayip bilgi alin derim onlar sizi yönlendirir nobetci doktor varsa yardimci our belki