Borasmomy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk gün felaket bir ağrı yaşamıştım uyuşukluk geçince ama sonra ki günler git gide azaldı 20günde tamamen iyileşti çok şükür o ağrıyı artık çekmicem ha bitane daha var çekilecek o da aynı durumda onu çektirmeyi erteledim en azından bir süre 🙊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Borasmomy Bir kere çektireyim diğerlerinde tık yok henüz. Valla böyle yaşanmaz ya. 😂 Ama korkmuyor da değilim yapma etme 4. Gün sezaryenden sonra ayaktaydım ben, 20 gün diş iyileşmesi ne demek 😂
Borasmomy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben sezeryandan sonra böyle ağrı çekmedim valla çok ağrıyorsa tek çözüm çektirmek benim iltihaplıydı bir de 5gün antibiyotik kullandım çektirmeden önce kalanlarıda çektirdikten sonra kullandım emzirdiğim için yüksek doz antibiyotikte alamadım belki o yüzden de ağrım çok olmuş olabilir