Prensesinin-annesi-2019 https://imgyukle.com/i/LKRqLM annelerim aranızda kan değerlerinden anlıyan varsa baka bilirmi bi ablam hamilemi ?
Merve201119 Prensesinin-annesi-2019 hamile degil canim ama eger daha çok yeniyse bir hafta filan olduysa ilsikiye gireli bir hafta sonra tekrar yenilesin testi
Prensesinin-annesi-2019 Normalde ablam aralik 22 de bitti daha olmadi geçen pazartesi oldu ama 4 gün sürdü pembe geldi cok az normalde 10 gün sürerdi ve ağrılı olurdu