Doga171717
Merhaba normal doğum yapalı tam 90 gün oldu. Kanamam 2 ay azalarak devam etti. En son nokta halinde geldi ve ardından bir 10 gün kahverengi akıntı 20 gündüzde sarı akıntı su gibi geliyor. 60 gün sonra doktora gittiğimde bana adet görebilirsiniz dedi. Sonra alttan muayene de rahmin temiz olduğunu söyledi. Fakat akıntı hakkında bilgi vermedi.Adet görmedim sanırım aslında emin değilim. Acaba o nokta nokta gelen kanlar mı adetti? Neyse hala sarı akıntım var ve zaman zaman sarı akıntı ile birlikte bir üşüme yaşıyorum. Bacaklarım ve ayaklarım buz gibi oluyor. Bu sabah da oldu. Böyle yaşatan var mı? Bide bana Beylikdüzü de gidebileceğim bir kadın doğum uzmanı önerir misiniz? 🤷♀️