Kızlar kombi 65 de yanıyor ama ev çok büyük ve teras kat olduğundan istediğimiz gibi sıcak olmuyor asla sabit oturduğumda usudugumu hissediyorum yada gece yorganin altında bile üşüyorum eşim olmasa ısınamam yani o derece 😅 bebeğime 2.8 tog tulum kullanıyorum uzun kollu ince zıbın ince külotlu çorap ve ince pijama takımı giydiriyorum tulumun içine gece kontrol ettiğimde hiç terleme olmuyor vücut ısısıda normal oluyor aşırı sıcak değil su son 1.5 haftadır aşırı soğuk olduğu için bu şekilde giydiriyorum asla üstüne ince bi battaniye bile örtememe izin vermiyor.yani vücut ısısına göre normal gibi geldi bana giydirdiğim şeyler sizce ?