23 aylık oğlum, günün yarısını su sebilinin önünden alarak geçiriyorum 🤦🏻♀️ Yerinde sadece yapboz yaparken oturuyor, her işimizi beraber yapıyoruz çamaşır, bulaşık, yemek yapma o yüzden zorlanmıyorum işlerimiz bitince de oyun oynuyoruz. Huyuna gittikçe ağlama sorunumuzda olmuyor yapma deyince ters tepiyor dikkatini Farklı birşeye çekiyorum. Uyku sorunumuz maalesef oluyor ama zorlamıyorum ona da uykusu gelince dayanamıyor artık zaten.