Ruzgarsmummy Kızlar bebeğim 45 günlük sürekli kusuyor bazen kesikli bazen direk yediğini bazen su gibi. Gazlı da bir bebek. Siz napıyosunuz doktorunuz ne diyor ? Korkuyorum artk emzirmeye mama vermeye bu aralar cok arttı
Svgtrs Ruzgarsmummy bizim de aynı Doktorumuz kilo alıyorsa problem yok dedi. hatta fışkırır gibi oluyordu burnundan filan geliyordu,şimdi azaldı çok şükür
NNF19 Ruzgarsmummy genelde o zamanlar çok oluyor bende bu yüzden doktora götürmüştüm ama kilosunda sorun yoksa bişey olmaz demişti doktor. Yoktu da. 🤷🏾♀️ Küçük oldugu icin ıkınırken vs fazlasını bir şekilde çıkartıyolar
Aseloykununannesi Ruzgarsmummy benim kızımda o zamanlar öleydi çeşme gibi kustuğu günler oluyordu resmen gece ha kusucak diye yatmıyordum kilo alımı iyi olduğu için tahlil yapmadılar şu an 2 aylık az az yine kusuyor doktor normal demişti yan yatırmaya özen gösterin geri yutmasın
Ballifindik3324 Biz de de aynı durumdaydık acile gittik ama enfeksiyon cıktı emin değilim enfeksiyon olduğuna çünkü 3 buçuk saat oldu idrarı yaptırali etkisi mi geçti acaba yanlış sonuc mu cıktı
Zuzua Ballifindik3324 ne belirtileri vardi. Bnmkide dun ilk defa fiskirarak kustu. Bgun gun icinde su seklinde geldi agzindan. Su 3 gundr soguk ruzgarli geçti usutmiste olabikiriz . Atesi varmi pek anlayamadim ama bizde ates var gbi.
Ruzgarsmummy Morfrenk evet gazlı ama ne bilim bazen peşpeşr kusunca tedirgin oluyorum ama gazı cıkmamış oluyor dediğiniz gibş
Ruzgarsmummy NNF19 3 kilo doğdu beşinci gün 2700dü 15. Gün 3100 30. Gün 3600dü. Şimdi 45 günlük 3900 civarı. Onun ayarındakiler aylık 1-1,5 kilo alıyor :(
Morfrenk Ruzgarsmummy yok yok merak etmeyin bir de huysuzlandıkca Emziriyorsanız eğer çok doğal bunlar 4.ayda azalıyor
Ballifindik3324 Zuzua bizde ateş yok reflüde olabilir idrar ve kan tahlili vermenizi tavsiye ederim benim ıdrar tahlili sonucum yanıltmış olabilir
Gunsss Ruzgarsmummy 3. aya kadar hep kustu oğlum kilo alımı normal ilerlediği için herhangi bir tedavi uygulanmadı