OyaGny Doktorunuza sormadan anason rezene vb vermeyin, çok küçük daha bebeğiniz. Benim bebeğim gece 4e kadar uyumuyordu sancıdan.. Bir aylık olduktan sonra gaz damlası kullandık ve çok çok çok rahatladı. Allah üretenden razı olsun 🙏🏻 3 ay 10 günlüğüz hala kullanıyoruz biogaia ve relactaz. Bense bebekte gaz olmasın, rahatlasın diye sürekli rezene içtim kimyonlu. Ve genelde haşlama tarzı beslendim. 3 aydır çiğ hiçbir şey yemedim yeşillikler, meyveler de dahil. 3 aydır hiçbir süt ürününü tüketmiyorum vs vs. Siz böyle yapmak zorunda değilsiniz tabiki ama ben riske atmak istemedim o ağlamalardan sonra🤷♀️