Merhaba kızlar. Bebeğim kronolojik olarak 4 ay düzeltilmiş olarak 2 ay 15 günlük. bugün bebegimin kontrolü vardı. Kilosu 5160 Boy 58.5 baş çevresi 37.5. Sizce iyi midir? Diğer aylarda 1 kilo üzerinde kilo alırken bu ay 760 gr almış. Neden azaldı ki kilo alimi