Arkadaşlar çok özür dilerim sorumdan dolayı utanarak soruyorum ama herkesin başına gelebilcek durum. Hamilelik öncesinde kıl kurdu sorunu yaşıyordum ve hâlâ yasiyorum çok aman aman titiz değilim ama yedigime giydigime çok dikkat ederim nasıl bunu kaptım bilmiyorum gitmediğim doktor içmedigim ilaç kalmamıştı iç çamaşırıma kadar ütüler oldum yeterki bitsin diye yok bitmiyor çıldırmak üzereyim yaşayan oldumu nasıl atlatabilirim bu durumu 😔