Kızlar, güzel anneler ne olur yardim edin 😕 kendimi o kadar çaresiz ve yalnız hissediyorum ki. Bebegim bu gün 3 aylik oldu 🤗 Doğuştan beri çoğu zaman kucağımda göğsümün üstünde uyuyor, bazen nadir çok derin uykudayken beşiğine yatiriyorum gece yıkadıktan sonra ama hemen uyaniyor kucakta uyumak istiyor 😕 birde diğer bir sorun sadece yüzükoyun uyuyabiliyor. Sirt üstü yatirdigim zaman uyaniyor hemen 😢 yüzükoyun yatirmak da sakıncalı oldugunu biliyorum onun içinde hep basında bekliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım:( yardim edebileceğiniz konu varsa eger lutfen yazın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻 Saglicakla kalın 🙏🏻