Kızlar idrar yollarmda enfeksiyon çıktığı icin doktorum antibiyotik yazdı hem mama hem meme veriyorum ictikten 3 saat snra biraz sag dedi doktorum bazen bagirsak florasini bozabiliyor bebeklerin dedi 3 saat sonra sagdigimda 2 göğsümdende 30cc anca cıktı bugün kakası hic olmadigi kadar katiydi ek gida aliyo gibi ve yeşildi ilaçla alakali olabilirmi acil yardım ya ilaci ya memeyi kesmek zorunda kalcam😔😔