Pares 10 ay 11 günlük hiç dişimiz yok şu aralar gece gündüz mız mız sürekli diş mi geliyo onu da bilmiyorum ağzına asla dokundurmaz dişi geç mi kalmış doktora gitmeli miyim bu sebepten dolayı sizce
Gok_53 Pares yanlış bilmiyorsam bir doktordan dinlemiştim 13. aya kadar ilk diş çıkımı normal diyordu . Çıkma zamanlarıdır ☺️
Cilginmomy Pares bana doktor 15 aya kadar vakti var demişti 1 yaş 15 günlük iki gün önce geldi dişimiz😍
Mom44454 Bizim hala yok doktora ne zamana kadar çıkmazsa geleyim dediö öyle bir süre yok genetik dedi 2 yaşında bile çıkan var dedi 11 aylık hala yok
Asyaipek Pares benim yeğenim de yeni çıkarttı alttan iki dişini kuzum 2 martta 1yaşına girecek.benim kızım ilk dişini dört aylıkken çıkarttı mesela.değişiyor demek ki 😘😊
mermik Pares genetik de etkili dedi bizim doktorumuz. Siz ve esiniz de gec cikardiysaniz belki bebeğiniz de gec çıkaracaktır. Benim kizim 9bucuk aylıkken çıkardı. Kuzenimin oglu 4 aylıkken 🤭
Sevvaldal Pares 13 aylikken cikti bizim ilk disimiz. Doktoru 18 aya kadar normal demisti. 17. 5 aylik su anda 8 tane disi var
Hasev2707 Pares arkadaşımın oğlu bir yaşına girecek daha çıkmadı doktor kalsiyum ve d vitamini bakalım büyük ihtimal düşüktür demiş
Prensannesiyimm Pares Aynı durumdayız 10 ay 22 günlük hala dışı yok bazen neşeli bazen mız mız ne zaman çıkar bilmiyorum ama artık çıksın istiyorum 😂