canlar bebem 10 aylik ancak geceleri sifir uykuyla yasiyorum yarim saat bir saat bazen bir bucuk saatte bir uyaniyor ve emiyor
ve gece cok emince sut yetmiyor ve hep gece agliyor oturup oyun oynuyoruz ve sabah mama yapiyorum yulafli muzlu irmikli vs onu yiyince doyuyor uyuyor biraz.. ama hasatim cikiyor
velhasil ilk defa mama kullancam bana ne onerirsiniz yarin alcam ve neden o marka soylerseniz sevinirim tesekkurler