Adeviyee “ilaç bu yazık değil mi ya” cumlenize katılmamakla beraber , ilaçların küçük büyük fark etmeksizin gereksiz kullanımına her zmaan karşıyım. Kendim migren agrisindan kivranirken dahi, vücudumu ağrı kesicilerr alıştırmamak için kullanmıyorum. Ancak çok çok çok aşırı sıkıntım olursa kullaniyorum.
Bebekle alakalı da , ben de zaman zaman aşıya gitmeden bebeğime calpol, parol suruplarindan icirmistim ama çocuğa su verir gibi şurup vermedigim için herhangi bir sorun görmedim. Uyku esnasin da ateslenebilir, ben o sırada uyuyor olabilirim fark etmeyebilirim. Şurup verenler benim gibi düşünüyordur muhtemelen. He gitmeden ver, gelince ver o yanlış bana göre de. Ben çay kaşığı dolmayacak kadar veriyordum.
Bazı kesim var burda mamaya zehir olarak bakan, şimdi bir de ilaca zehir olarak bakan. ( İlaçtan kastim hepimizin zaman zaman kullandığı calpol vs.) Madem böyle yazdığınız kadar kotu pis öldürücü zehir.. o zaman bunu devlet mi kaldiriyo doktorlar mi yasaklıyor bı çözüm bulsunlar. Çocuğa da artk koca karı otlarindan biseyler yapar veririz. Gerçekten kusura bakmayın, söylemek istediğinizi anladım gereksiz yere verilmemeli diyorsunuz aslında ama yazdığınız cümle o kadar sinir etti ki beni.. ilaç bu yazık degilmi demeniz aşırı saçma olmuş. Sanki verince çocuk ölüyor mu? Tövbe tövbe