Aydanzeyd Kizlar selam🥰8 ayi olucak 2 gun sonra oglumun.koltuk altindan tutub yere basmasi icin . Ogle yaptigim zaman ayagini bi basiyor yere, bi basmiyor parmak ucunu basiyor. Normal mi acaba masaja mi gotursem diye dusunuyorum🥲
Beyaz95 Aydanzeyd yurutecden dolayi bendede oyle kaldirdim hemen ki cok az kullaniyordum bes on dakka hafta bir iki kez anca oda
Cheddar Aydanzeyd zorlamayın kalkmak istese zaten yapar. Benim kız 11aylıkken basmaya başladı ondan önce havaya kaldırıyo ya da parmak ucuna basıyodu
Yenianne0606 Aydanzeyd yürüteç kullanan bebeklerde oluyomuş diye duymuştum o yüzden sordum doktorunuza danışın bence
Momsbabyy Aydanzeyd Benim kızım da 9 buçuk aylık bende yürüteçe koydum pişmanım parmak uçlarına basıp kendini kaldırıyor koltuğun kenarında yürürken de parmak uçlarına basıyor maalesef
Mom042 Momsbabyy peki yurutece koymasak nasil bsiey kullanmaliyiz bilginiz varmi bende kullanmak istemiyorum
Momsbabyy Mom042 İlk adım arabası kullanın gozetiminizle kullanabilir ama çok daha iyi olur bence biraz araştırıp bende ona karar verdim
Mom042 Momsbabyy ay insallah buyuk kizimi koyduk icine yemek yaoarken falan ama simdiki aklim olsa asla koymazdim yavrum benim