8 aylık oğlumun makatında kabızlıktan dolayı çatlak oluşmuş çok huzursuz sanırım acısı var.doktor oralac şurup ve anestol krem verdi bi de 3 gün yapmazsa lavman yapın dedi ..bugün eczaneden sarı kantaron yağı da aldım ..önerisi olan var mı ne zman geçer yavrum çok ağlıyor :(