Kızlar diyetisyenle diyete başladım Leslie yap demişti diyetisyen 10 gün çok iyi geçti daha sonrasında yürüyemez hale geldim nasıl olduysa ayak bileğim çıkmış yerine koyuldu tekrar ama üstüne hala rahat basamıyorum sanki bütün diyet çöpe gitmiş gibi hissediyorum bütün motivasyonum düştü 🥲