Evlatkokusumis Bebegım 2 yaşında ve hep kabız katı gıda çok yedıgı ıcın böle çorba falan yemıyor bugün kaç saat oldu yapamıyor kakasını yapmaya çalışıyor ılac var kabızlık ıcın versem rahatlarmı acaba ya çok üzüldüm ilk defa bukadar uzun surdu yapamıyor bıde
Bulutbey Evlatkokusumis 14 aylık oğluma duphalac şurup kullanmıştık 10 ml. Sürekli kabızlık durumunda düzenli kullanmak gerekiyormuş. O yüzden doktora da danışın bence. Ekstradan probiyotik takviyesi mutlaka alın.
Egemen26 Evlatkokusumis canım komposto yap ver içsin kayısıyı kaynatıp blandrdan geçiripte verebilirsin
Evlatkokusumis Alinduru canım sevmıyor kompostosu denedım kuru üzümü kayısıyı sade yıyor ama suan yok evde bılmıyorum yapmaya calısıyo hala napmam gerek başka bılmıyorum
Alinduru Evlatkokusumis o zaman zeytinyağı dene canım tatlı kaşığıyla üstüne de su içir, şurup konusunda bilgim yok hemen etki ediyor mu bilmiyorum
kardelencicegim Evlatkokusumis duphalc şurup vere bilirsınız çok az miktarda kayısıyı kaynatıp meyva suyu gibi içirin