Merhaba arkadaşlar. Bebegim 6 gün sonra 10 aylık olacak ama ne emekleme ne sürünme yok . Yürüteç kullanıyoruz günde yarım saat falan cok seviyor inmek istemiyor evi talan ediyor hatta ama tay tay durma emekleme koltuk kenarına tutunup kalkma hic yok normal mi sizce ? Üzülmeye başladım.