Kızlar oğlum hiç bişey yemiyor ya ne versem ağzını açmıyor öğürüyor hemen bu durumu yaşayan var mı doktorada götürdüm çok şükür tahlillerin de bişey yok tadını beğenmiyordur diyo zaten ona özel yaptıklarımı yemiyor kendimize yaptıklarımdan veriyorum hala aynı 😔