yavrukussss Bize hediye geldi yoksa ben almazdım, ilk kızımda kullandım heveslendim aldım ama bir etkisini görmemiştim. 2. Kızımda da hediye gelince süs amaçlı biraz da belki bunda işe yarar diye kullaniyorum bakalım nolcak. 😀 Gündüzleri kullanıyorum . Uyumaya geçeceği zaman cikartiyorum. Bizimki büyük boğazını sıkıcak gibi değil ama yine de cikartiyorum. 2 haftada birde su dolu bardağın icine koyuyorum nöturlemek lazimmis. Ya toprağa gomecekmissin ya da suya koyacakmışsın diye biliyorum. Malum toprak yok geceden suya koyuyorum sabah olunca takıyorum tekrar. Öyle yani..😀