Ece156 gecen hafta bizde doktora gittik cildinde lekeler oluşmaya başladı korktum cocuk doktoruna gittik oda cildiyeye yönlendirdi cildi cok cok kurumuş dedi ben nivea nemlendirici kullanıyordum yeterli gelmiyormuş kac gunde bir yıkıyorsunuz dedi biz gun aşırı yıkıyoruz olabildigince uzatın bu süreyi dedi yıkamak cok iyi biraey değil daha onun cildi cok ham siz sabunla sampuanla cocugun cıldını kurutuyorsunuz izin verin bi cilt kendini yenilesin tanısın dedi 5 krem birden verdi hepsini karıstırdık oyle kullanıyoruz 😐😐