Kızım 2 ay 8 günlük kollarından tutup kaldırmaya çalışıyorum ama kafasını tutamıyor tam olarak bazen arkaya doğru gidiyor. Ama kucağımıza aldigimizda kafasını dik tutuyor. Sağa sola çeviriyor. Kaldırmaya calistigimda kafası arkaya düşüyor. Sizce daha zamanı var mı zamanla tutar mı yoksa tutmaya başlamalı miydi. Sizde nasıldı