Edanzz ya mutlaka memnun kalmışsınızdır ilk bebeğiniz belki birimde öyle ilk deneyimimiz doktor ilgisi uzman bilgisi derken yaptığı ekstra bi iş yok azıcık ucunda. Aldı ve 2aylık yaptırdık biz lokl anestezi ile demem o ki kime ne tuttururlarsa belkide o kadar fahiş fiyatlar vermenizin lüzğmü ne yani paranız çoksa verin 😂