Arkadaşlar yavrum bana yardımcı olabilecek biri var mı bebeğim 15 günlük denemedigim krem kalmadı üzerine ayva çekirdeği yağı kantaron yağı hepsini denedim ama göğüslerim yara oldu bebeğim emerken göz uçlarını kopardı çok acı çekiyorum pompada yapamıyorum 15 dakika pompa yapıyorum on damla sürü geliyor bunun bir çaresi var mı geçecek mi ne yapmalıyım