aysgog VolkanEmrem Gercekten mi ben diyorum sadece bende mi var 😞 2 ay oldu benimde sezaryen olalım canım.Yerken tat alıyorum.Yedikten 5 dakka sonra tekrar metal tat alıyorum yedigimin tadı falan kalmıyor sende de mi öyle oluyordu
VolkanEmrem aysgog ayn cnm boyle degisik bi se yemek istmiyodum Şimdi de böyle bir şey yedikten 5 dakika sonra filan midem bulanmaya başlıyor Acaba niye oluyor bilmiyorum sende de aynı sorun var mı şu an
aysgog VolkanEmrem Evet hala bulantılarım oluyor özellikle yedikten sonra oluyor.Agızdan tat da gidiyor.bi arkadaş psikiloga gitti lohuslık depresyonu demiş onunda bulantıları bitmemişti
VolkanEmrem aysgog her şekilde annelik zor ya ama değiyor😊bnd e sadece bende oluyo zannediyodum hatta esime soruyodum sen de boyle bi tat aldnmi diye 🤭
VolkanEmrem aysgog Aynen önceki gibi değil Arada sırada oluyor ama dediğim gibi şu sıralar hep midem bulanıyor
VolkanEmrem aysgog yok cnm degilim ilk Adetim den sonra 45 gün geçti üstünden Hani kaç defa testi aldım yaptım çıkmadı sonra doktorumla konuştum İlk 1 sene Adet döneminde normal düzensizlik dedi
aysgog VolkanEmrem Anladım canım bence biz narkozdan cok etkilendik.Bide bazı kişilerde hormonlar bir süre kendine gelemiyormus.ilk 3 ay özellikle.Ama sen 5 ay deyince korkmaya başladım umarım o kadar sürmez🙄
VolkanEmrem aysgog yani anlamiyodum ne yedigimi dedigin gibi buyuk ihtimal anestezi cnm sen genel anestezimi almistin