Love_me Emzik düş ver düş ver. Nereye kadar. 1 haftayı geçti hala emzik düşürüyor, eğilip doğrulmaktan helak oluyorum. Benim gibi Olan var mı bitek benim bebeğim mi böyle
Sarikuzumalp Love_me sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Benimde oğlumun çorap takıntısı var çorabı azıcık ayağından kaysa kıyameti koparıyor akkabı giydirrr diye. Ve sürekli o çorap kayıyor sürekli ağlama modunda akkabımm diye. artık bantlıycam çorabı 😂 sizde iki kenardan bant yapıştırıverin 😂😂
Yaren678 Love_me ağzına küçük geliyo olabilir belki kaç aylık bebeğin birde sana bibs marka emzik öneririm anne memesine çok yakın olduğu için kolay emiyorlar
Babydoll Love_me ooyy ona bişe diyemiycem bak. küçük minnoş bayılıyorum emzikle uyuyan bebişlere cok tatlı oluyolar Masallah ona annesi💖🥰
birfincantuzruhu Love_me 2 ay 22 günlük oğlum var ilk gün vermiştim emziği hala elimle tutarım yoksa duser ağzından 🤦♀️bende dertliyim o konuda çünkü emzikle uykuya geçiyor 🤦♀️ 7 tane emzik denedim en ucuzundan en pahalısına hiç birini tutmadı sadece mamajonun kini tuttu onuda elimle tutmam lazım 🤦♀️
Love_me birfincantuzruhu benimkide emzikle geçiyo. Bi formül bulmam lazım yoksa beşik eğil doğrul derken belim kopacak