Kızlar yardımcı olur musunuz bebeğim 7 aylık similac kullanıyorduk ama 2 numarasını beğenmedim. Aptamil ya da sma ya geçmek istiyorum. Kullanıp memnun kalan ya da kalmayanlar görüşlerini bildirebilir mi? Hangisi daha çok kilo aldırıp şişiriyor acaba bilginiz var mı?