Sb123sb Benim oğlum 28 günlük şu anda, 3 günlükken sarılık oldu, bende çok üzüldüm ağladım. Size en önemli tavsiyem, ısrarla besleyin bebeğinizi. Sütünüzün geldiği kadar verin, siz verdikçe artacaktır zaten anne sütü. Yanında da mutlaka mamaya başlayın. Anne sütünü almakta zorlanıyorlar mama verince çoğu bebek ama başka türlü de sarılık geçmiyor. Bizim bilirubin 23 çıkmıştı baya yüksekti fototerapi aldı 1 gece hatta. Ağlaya ağlaya besledim bende. Şükür geçti. Sizde beslenmenize özen gösterin ki sütünüz olsun👍🏻