Aylasrsn ben de Demir ve d vitamini kullanıyorum hem de en yüksek dozdan kabızlık sorunumuz yok ama yeşil kaka 💩 sorumumuz var o da Demir den oluyormuş
Kabızlık mamadan olabilir çünkü ben mama vermiyorum bir de Ablam da mama kullanırdı dr mamayı değiştirin demişti ve bir de sizde veya eşinizde kronik kabızlık şikayeti varsa da genetik olarak da çocuklar yatkın olabiliyor
Allah şifa versin 🙏🏼