DidemYldrm Doktorumuz beslenme saatlerini biraz açmamızı söyledi . Anne sütü + ek mama ile beslenen bebeklerde ayda 1 kgdan fazlasını istemiyoruz dedi . Geceleri uyandırmıyorum artık 2 gündür ☺️ Sizin bebeğinizde gayet güzel maşallah hemen hemen ayındaki normal bebekleri yakalamış miniklerimiz ❤️