Zlhcyln_90 Sevgili anneler sma mama 2 optipro sarı kutu ile kırmızı kutu arasında ne fark var acaba bilen var mı? (Resim yuklemeyi beceremedim)
Yadeee Zlhcyln_90 mamalarda numaralandırma durumu bebeğin ayına göre ihtiyaçlarına yönelik planlanıp üretiliyor yani her ay bebeğim ihtiyaç duyduğu kalori ihtiyacı artıyor o yüzden değiştirmek gerekiyor canım
demetdiyebiri35 Zlhcyln_90 bende sma kullanıyorım optipro normal comfort bağırsakları çalıştırıyor dye biliyorum tam terside olabilir yanlış bilgi vermim ama comfort zaten çok yok optipro daha çok.
nurayerdogan1 Ben sma optipro 2 kullandım aralarındaki farkı bilmiyorum ama doyurucu değil sadece bunu biliyorum
Zlhcyln_90 nurayerdogan1 valla ben hipp kullaniyodum ama asıl o hic doyurucu degil cabuk acikiyo sma biraz daha fazla tok tutuyo
Zlhcyln_90 Yadeee canim onu biliyorum da sunu sormak istiyorum bebegim 7 aylık 2 numarali mama kullaniyoruz ama iki renk kutu var biri kirmizi diğeri sari ikisinde de 2 numara yaziyo arasindaki farki merak ettim
Yadeee Zlhcyln_90 hım şimdi anladım canım araların bi fark yok bende Sma kullanıyorum kızıma marka mama kutularında değişiklik yaptı sadece yoksa içerik aynı yani